- Sklep
- Strona główna
- Kontakt
- 15 lat Inspirion Polska - startujemy 09.11.2020
- Aktualizacja API
- FM2020
- Film instruktażowy platformy B2B
- Krasnale
- Parasole Specjalne
- Poznaj naszych kandydatów do SuperGift 2016
- Praca - Dziękujemy za wysłanie zgłoszenia
- Przetargi
- Testowa
- UPS - Strony nie znaleziono
- WSPARCIE UE
- WSPARCIE W ZAKRESIE ZAPEWNIENIA PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ ORAZ WSPARCIE DLA BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI INSPIRION POLSKA SP. Z O.O.
- Walizka według własnego projektu
- Wdrożenie oprogramowania usprawniającego zarządzanie przepływem pracy
- Wyprzedaże i promocje cenowe 2019
- Wysłanie-cv-test
- Zamów bezpłatny katalog Christmas Special 2018
- Zamów katalog
- Zamów katalog_V2
- Zapis na newsletter
- Zaproszenie do składania ofert Poddziałanie: 1.4.1 RPOWD
- Znakowanie
- Złóż zamówienie i odbierz mikołajkowy upominek :-)
- kontakt-inp
- testowa storna niezlaeżna
- wysylka_formularza
Morfologia sprzedaży 2023
![](https://inspirion.pl/sites/default/files/marketing/Obrazki/banner-morfologia-sprzedazy-header.png)
Co sprawia, że gadżety działają i są skuteczniejsze niż inne formy reklamy? Jak długo „pracują” u klienta? Jak dobrać odpowiedni artykuł promocyjny i od jakich czynników powinno to zależeć? O tym, między innymi, mówiła Magda Sądel z Inspirion Polska, podczas XII konferencji Morfologia Sprzedaży®.
17 maja 2023 roku w Gdańsku odbyła się dwunasta edycja Morfologii Sprzedaży®, konferencji dla Menedżerów Sprzedaży. Tematami przewodnim tego rocznej edycji były aktualnie wiodące i nadchodzące trendy sprzedaży, kierunki zmian w gospodarce światowej, europejskiej i polskiej wpływające na sprzedaż i narzędzia, technologie oraz rola człowieka w sprzedaży dzisiaj i w epoce pokryzysowej.
Prelegenci zastanawiali się, co czeka handlowców w najbliższych latach i jak się przygotować do nowych wyzwań. Jak motywować działy handlowe i w jaki sposób zadbać o dobrostan pracowników? Czy technologie całkowicie zastąpią człowieka w sprzedaży? Czy czterodniowy tydzień pracy już wkrótce może zostać zaimplementowany w działach sprzedaży? To tylko część z pytań, na które starali się odpowiedzieć zaproszeni goście. O część narzędziową zadbały m.in. Angelika Chimkowska (LinkedIn) i Alicja Defratyka (data storytelling). Jednym z partnerów Morfologii Sprzedaży® była firma Inspirion Polska.
Zdecydowaliśmy się na udział w Morfologii Sprzedaży®, ponieważ widzimy, że na prestiżowych konferencjach temat upominków reklamowych nie pojawia się często. Skupiamy się na social mediach, automatyzacji czy AI, traktując gadżety bardzo pobocznie – tłumaczy Magda Sądel, kierownik działu sprzedaży i marketingu Inspirion Polska. – Tymczasem najnowsze badania z rynku niemieckiego i amerykańskiego pokazują, że gadżety reklamowe są wciąż najtańszym i najskuteczniejszym nośnikiem reklamowym. Warto o tym stale przypominać.